Algusest tänapäevani

1997. aasta juulis asutati Balti riikides UAB Moguntia Baltija – hulgimüügiettevõte, mis tegeleb vürtside, toiduainete, tooraine ja toidulisandite müügi ja tootmisega. Omades tugevat tagalat, sai ettevõttest peagi Balti riikide toiduainetööstuse ettevõtete üks peamisi partnereid, kes suutis rahuldada nii tootjate kui ka toitlustusasutuste vajadusi. MOGUNTIA kaubamärgiga tooted on hästi äratuntavad nii Leedu kui ka teiste riikide väiksemates ja suuremates toidutootmisettevõtetes.

UAB Moguntia Baltija töötajad suudavad tänu pikale kogemusele ja pidevale professionaalsele arengule pakkuda klientide vajaduste rahuldamiseks optimaalseimaid lahendusi.

Seoses müügimahtude laienemisega on investeeritud 2413 m2 suurustesse moodsatesse lao- ja büroopindadesse. 2008. aastal seati sisse tootmisruumid. Ettevõttes on juurutatud HACCP süsteem, mis aitab tagada toidu kvaliteeti ja ohutust. 2018. aastal tunnistati ettevõtte tegevus FSSC 22000 standardile vastavaks ja väljastati sertifikaat. Sertifikaadi saate alla laadida SIIN.

MOGUNTIA Balti riikides

Tehnoloogilised konsultatsioonid, uute toodete väljatöötamine ning kvaliteedistandardite hoidmine on ettevõtte igapäevane töö, mis määrab firma professionaalsuse ja klientide kasvava usalduse Leedus ja ka teistes Balti riikides. UAB Moguntia Baltija teeb koostööd Balti riikide suurimate toidutööstusettevõtetega ning tal on tütarettevõte Eestis ning esindused Lätis ja Kaliningradi oblastis Venemaal. Tänu logistikaprotsesside pidevale optimeerimisele suudame operatiivselt tarnida klientide tellitud kauba kõikidesse Balti riikidesse.

UAB Moguntia Baltija peamised partnerid:

pepper

EDU TEEKOND

1903

1903. aastal asutas lihunik Friedrich Buchholz Saksamaa Reini-äärses Mainzis vürtsiveski ja pani sellele nimeks MOGUNTIA. Nime valik ei olnud juhuslik. Roomlaste laagrit, mis asus Maini jõe suudmes, nimetati Moguntiacum ning tegemist oli kohaga, kus sai alguse roomlaste ja germaani hõimude vürtsikaubandus. Nii sai Mainzist vanim vürtsikaubanduskeskus Saksamaal.

Nagu tolleaegse uuendusliku kaubanduse puhul, nii tõi ka ettevõtte MOGUNTIA tulek kaasa olulisi muudatusi maailmaturul. Friedrich Buchholzi visioon oli vorstide ja lihatoodete tootmise standardiseerimine. See andis talle üllatavalt lihtsa, kuid suurepärase idee standardiseerida vürtsisegud ja lisada need retseptidesse. Idee oli nii uuenduslik, et sellest sai kogu tööstuse alustala. Eelised on selged – muutumatu kvaliteet, lihtsustatud protsessid, aja kokkuhoid ja ohutus. Ettevõtte ajalugu iseloomustab pidev uuenduste jada, millel on olnud otsustav mõju nii ettevõtte arengule kui ka maailmaturule. Laienemisstrateegia eeskätt Ida-Euroopa riikidesse on teinud MOGUNTIA FOOD GROUPIST ühe juhtivama toidutööstusettevõtte Euroopas.

1997

1997. aastal asutatud UAB Moguntia Baltija sai MOGUNTIA FOOD GROUPI osana nooreks ettevõtteks, millel on pikaajalised ja stabiilsed väärtused.

Peamine eesmärk – toidutööstuse probleemide lahendamine – on püsinud praeguseni. Maailmaturul toimuvad kiired muutused, mis toovad kaasa ka toidutööstuspartnerile esitatavate nõuete lisandumise. MOGUNTIA FOOD GROUPI visioon on ka edaspidi püüa ette aimata maitsete, tehnoloogia ja ohutuse trende.

2001

Lätis asutati UAB Moguntia Baltija tütarettevõte SIA MOGUNTIA LATVIJA GARŠVIELAS.
Eestis asutati UAB Moguntia Baltija tütarettevõte OÜ MOGUNTIA EESTI.

2005

Kaliningradis asutati partnerettevõte MOGUNTSIA SPICES AND TECHNOLOGIES (OOO “МОГУНЦИЯ СПЕЦИИ И ТЕХНОЛОГИИ”).

2013

Läti ettevõte SIA MOGUNTIA LATVIJA GARŠVIELAS muutub UAB Moguntia Baltija esinduseks - esinduseks nimega arvalstu komersanta slegta akciju sabiedriba „Moguntia Baltija” parstavnieciba Latvijoje.


"Moguntia Eesti"